Vícejazyčná webová prezentace realizovaných projektů s důrazem na fotky.
Firma "Need4web" se nám starala o drobné úpravy našich starých webových stránek, a proto jsme si ji vybrali i na spolupráci při tvorbě našeho nového webu. Ráda bych vyzdvihla především profesionalitu, spolehlivost a trpělivost, se kterou pan Kaše ke spolupráci s námi přistupoval.
ing. Miroslava Střelcová (jednatelka)
Microsite pro 60 poboček České pojišťovny.
Webové stránky a blog konzultantky v oblasti zákaznického servisu.
S firmou Need4web jsem spolupracovala na tvorbě mých webových stránek, oceňuji jejich profesionalitu, rychlost a flexibilitu. Jednání s nimi bylo vždy příjemné. Vždy se snažili najít řešení, které by mi vyhovovalo a také bylo efektivní.
Adéla Hansen
Jednoúčelový e-shop pro prodej produktu „PowerBank“
Dle dodaného návrhu jsme vytvořili šablonu úvodní stránky a zakomponovali do e-shop systému.
Jakub Chalupa (managing partner)
Vícejazyčná webová prezentace realizovaných projektů známého architekta. Na přání zákazníka je web pouze částečně responsivní.
Rádi bychom zhodnotili spolupráci s firmou Need4web na redesignu webových stránek našeho sportovního klubu. Naše původní webové stránky už bohužel nesplňovaly požadavky, které jsme na ně měli. Potřebovali jsme především nový design a zlepšení jejich funkčnosti, které by svým standardem odpovídalo vysokému sportovnímu standardu našeho klubu.
Společnost Need4web navrhla kompletní řešení našich webových stránek, včetně administračního rozhraní a SEO optimalizace. Nová moderní grafická podoba stránek maximálně podtrhuje jméno našeho klubu. Webové stránky splňují veškeré cíle, které jsme od nich očekávali. Na spolupráci s firmou Need4web oceňujeme především rychlost (byly potřeba jen 2 schůzky), jejich aktivní přístup k návrhům řešení webových stránek a taktéž péči o podporu jejich návštěvnosti.
Tomáš Kusý (předseda / zakladatel klubu)
„OnePage“ prezentace včetně automatického scrolování a zaheslované fotogalerie.
Webová stránka pro studii o chování českých spotřebitelů.
Webová aplikace pracující se statistickými daty pro výpočet zásahu kombinace televizí a internetové reklamy.